اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰۶خرداد
نکاتی برای آموزش سوارکاری به مبتدی‌ها
ایسنا - سوارکاری به سوار شدن و هدایت کردن اسب مربوط است و نیاز به تمرین دارد. سوارکاری به شکل سنتی از دیرباز وجود داشته و اسب به عنوان یکی از رام‌ترین حیوانات در دسترس انسان برای حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گرفته است، هرچند یا پیشرفت تکنولوژی و توسعه وسائط نقلیه کارکرد قدیمی خود را از دست داده و استفاده از آن شکل نمادین سمبلیک و یا ورزشی دارد. با وجود سنتی بود، اسب سواری نیز اصولی دارد، اصولی که گذشتگان به دلیل سروکار داشتن با انواع حیوانات و دام ها کاملا با آن خو گرفته‌اند اما شاید انسان مدرن امروزی نیاز به آموزش داشته باشد تا بتواند با یک اسب برخورد مناسب داشته باشد. سوارکاری امروزه یکی از رشته های محبوب ورزشی نیز هست که در المپیک نیز سالهاست که جایگاه خود را حفظ کرده و ماده‌های مختلف آن همیشه با استقبال تماشاگران روبرو می‌شود. پایگاه اینترنتی wikiHow نکاتی را درباره اسب‌سواری و اصول مربوط به آن بر شمرده است.
حسین صادقی
۰۵خرداد

مراسم افتتاحیه ی آکادمی سوارکاری کودکان “کاسپین” ، اولین باشگاه تخصصی آموزش سوارکاری کودکان 4 تا 14 سال در استان کرمانشاه ( به مدیریت سرکار خانم بنده پور رییس کمیته پونی هییت استان)،
با حضور ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان استان، اعضا محترم شورای شهر شهرداری کرمانشاه رییس هیئت و اعضا هیئت سوارکاری استان و همچنین جمع کثیری از خانواده های علاقمند به سوارکاری به همراه کودکان دلبندشان امروز 27 اردیبهشت ماه برگزار شد.

روابط عمومی هیئت سوارکاری استان کرمانشاه

حسین صادقی
۰۳خرداد


از آنجاکه ارائه مجوز فعالیت اسبهای ورزشی انحصارا در اختیار فدراسیون سوارکاری می باشد. لذا مقتضی است تمامی افرادی که اقدام به واردات اسب و اسپرم می نمایند قبل از خرید و واردات با ارائه مستندات لازم مجوز انجام فعالیتهای ورزشی در تمامی رشته های سوارکاری را از فدراسیون سوارکاری دریافت نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت از حضور اسبهای مذکور و تولیدات آنها در تمامی مسابقات سوارکاری ممانعت به عمل خواهد آمد. لازم به ذکر است سامانه هوشمند این فدراسیون جهت ثبت اسبهای استعلام شده فعال می باشد و فقط به اسبهای دارای مجوز وتولیدات آن ها اجازه ثبت نام درکلیه مسابقات را خواهد داد.

روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا
حسین صادقی