اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۵آبان
 فینال مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان تهران
آبان ۴, ۱۳۹۷

اهدای جوایز نفرات برتر رده نوجوانان با حضور دکتر کریمی و دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور پنجشنبه ۳ابان ۱۳۹۷

مقام های برتر قهرمانی مالکین استان تهران

مقام اول: پیام رحیمی

مقام دوم: سید جواد قزوینی

مقام سوم: حمیدرضا طراحیان

مقام چهارم: محمد ولی الله

مقام پنجم: رامین طاهری

اهدای جوایز نفرات برتر رده مالکان مسابقات قهرمانی استان تهران با حضور دکتر کریمی جمعه ۴آبان ۱۳۹۷باشگاه سوارکاری شهدا

مقام های برتر رده بزرگسالان قهرمانی استان تهران

مقام اول: مسعود مکاری نژاد

مقام دوم: آرین حسنوند

مقام سوم: مجید شریفی

مقام چهارم: داود پوررضایی

مقام پنجم:محمدحسین مکاری نژاد

اهدای جوایز نفرات برتر رده بزرگسالان مسابقات قهرمانی استان تهران با حضور دکتر خلیلی، دکتر کریمی، مهندس هاشمی، دکتر عبداللهی، دکتر نصیرزاده و هنرمندی دکتر مختاباد جمعه ۴آبان ۱۳۹۷باشگاه سوارکاری شهدا

حسین صادقی
۱۴آبان


1397/05/02 | گلستان




متن خبر :

با پیشنهاد سرپرست هیات سوارکاری گلستان، طی صدور حکمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان؛ سرکار خانم کوثر سادات حسینی به سمت نائب رییس بانوان هیات سوارکاری استان گلستان منصوب شد.
حسین صادقی
۱۳آبان


1397/08/12 | کمیته ها




متن خبر :

 گاها مشاهده شده افراد بدون کسب مجوز از فدراسیون اقدام به برگزاری جشنواره نژادهای مختلف اسب و یا سایر فعالیتهای ورزشی می نمایند. لذا بدینوسیله به اطلاع می رساند براساس نامه شماره 17312/52د مورخ 2/12/1396 مدیرکل حقوقی وزارت ورزش وجوانان مسئولیت برگزاری جشنواره ها بر عهده فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا. و یا هیأتهای استانی و شهرستانی می باشد فلذا شرکت اسبها و سوارکاران در فعالیتهای ورزشی فاقد مجوز از فدراسیون سوارکاری سبب جلوگیری از شرکت آنها در مسابقات رسمی ملی و بین المللی فدراسیون سوارکاری خواهد شد.

لازم به ذکر است اطلاعات تمامی فعالیتهای مورد تأیید فدراسیون از طریق سایت و کانالهای رسمی فدراسیون سوارکاری اعلام خواهد شد.

حسین صادقی