اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در رابطه با مجموعه‌های سوارکاری کشور، گفت: در حال حاضر ۱۷ نقطه کشور مجموعه سوارکاری وجود دارد که طبق مصوبه دولت ۱۸ سال پیش به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذارشده است. طبق قراردادی که با فدراسیون سوارکاری داشتیم قرار بر این بود که بخش سخت‌افزاری و نگهداری اماکن بر عهده شرکت توسعه باشد و بخش نرم‌افزاری و برگزاری مسابقات مربوط به فدراسیون سوارکاری، اما از همان زمان تابه‌حال ما نتوانستیم با این ارگان هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم. به‌طوری‌که فدراسیون مدعی است که در کنار برگزاری مسابقات، نگهداری مجموعه سوارکاری نیز بر عهده فدراسیون است و این خلاف قانون است و نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

وی همچنین اضافه کرد: کل استان‌ها نیز مدعی دیگری درزمینهٔ مجموعه سوارکاری هستند و می‌گویند که مجموعه سوارکاری که در استان‌ها واقع هستند باید در اختیار استان‌ها قرار گیرند. ما مخالف این قضیه نیستیم، اما تا زمانی که استاندار استان‌ها لایحه‌ای به هیئت دولت ندهند تا مجموعه سوارکاری از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور جدا شود ما قانونا نمی‌توانیم کار را انجام دهیم. متأسفانه طی سالیان گذشته به خاطر این اختلاف‌نظرها ما نتوانستیم شرایط خوبی را در این زمینه داشته باشیم. حتی در منطقه آق‌قلا واقع در شهرستان گلستان که کورس باید در آن برگزار می‌شد این اتفاق رخ‌داده است و این مسئله باعث شده که در برگزاری کورس با مشکلات مواجه شده و برخلاف برنامه‌های فدراسیون دنبال و برگزار نشود.