اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، نتایج مسابقات سوارکاری استقامت استان فارس جام دامپزشکان اعلام شد. .
اولین دوره مسابقات سوارکاری استقامت استان فارس جام دامپزشکان روز های ۱۵ و۱۶مهرماه در جنگل بناب شهرستان ارسنجان فارس برگزار شد.
کامران قاضی عضو کمیته استقامت فدراسیون سوارکاری وداور برجسته FEIاعلام کرد: اولین دوره مسابقات سواری استقامت استان فارس درسال ۹۵ در مسافت های ۴۰، ۶۰ ،۸۰کیلومتر درمحل جنگل بناب شهرستان ارسنجان فارس با شرکت ۲۰ سوارکار رشته استقامت از شهرستانهای ارسنجان ، مرودشت ، لارستان، گراش و شیراز برگزار شد که درمسافت ۴۰ کیلومتر محمدمنفرد با یادگار و محمدشعبانی بالئون توانستند مسیر را طی کنند وبه ۶۰ کیلومتر ارتقا پیدا کنند.
درمسافت ۶۰کیلومتر منصوره غلامی با سزار، محمدرضا یاکریم با راما، محمدتقی ابراهیمی با تندر ، علی میرکی با رونالدو ، شقایق لطفی با واندربوی، حمیدمنفرد با آرام ، جعفر دانشور با سناتور و ابوذر زارع قشلاقی توانستند مسیر ۶۰ کیلومتر را با موفقیت طی کنند وبه مسافت ۸۰ کیلومتر ارتقا پیدا کردند.
کامران قاضی رییس کمیته استقامت هیات سوارکاری فارس اضافه کرد:سرداوری این مسابقات برعهده امین خسروانی و داوری برعهده حسین متین وحیده قدسی بود و امورات دامپزشکی و کنترل سلامت اسبان شرکت کننده برعهده دکتروحیدرضا خوشرونژاد رییس کمیته دامپزشکی هیات سوارکاری استان فارس و تیم دامپزشکی دکتر کسری زارعی ،رضا زارع و نوید حاجی علیلو بود.