اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

ثبت شده پرش با اسب مجید شریفی

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری حکم رکورد ثبت شده  پرش با اسب  مجید شریفی امروز طی مراسمی رسما توسط دکتر خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری  به ایشان اهدا گردید.

مجید شریفی از سوارکارانی است که سالها تلاش می نماید تا رکورد پرش با اسب ایران را ارتقاء بخشد و این اتفاق در روز جمعه ۹ مهر ماه سالجاری پس از اتمام مسابقات  پرش با اسب قهرمانی کشور در مجموعه سوارکاری بام با پرش از دیوار ۲ متر و ۷ سانتی متر صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است  فدراسیون سوارکاری در نظر دارد  مسابقات رکورد گیری  را همزمان با  پوئیسانس در جام فجر برگزار نماید.  امید است سوارکاران با تلاش و تمرین بتوانند رکورد پرش با اسب را ارتقاء بخشند

photo_2016-10-10_12-54-07