اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

DIAMANT DE SEMILLY

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ


 

DIAMANT DE SEMILLY

 

دیامنت د سمیلی به عنوان یک سیلمی درجه یک پرشی دارای تاییدیه از انجمن های اسب هولشتاین، بلژین وارم بلاد و سوئیدیش وارم بلاد می باشد.

این سیلمی زیبا به رنگ کهر، 173 سانتی متر قد و متولد 1991 می باشد.

دیامنت برای تولیدات پرشی به عنوان بهترین سیلمی سال 2015 توسط فدراسیون جهانی سوارکاری توصیه شده و شعار این اسب " بهتر از این نمی توانیم بخواهیم " است.

پشت قوی این اسب، قوس روی مانع، بالانس بی نظیر بدن، نواخت چهار نعل حرکت، قدرت بدنی بالا و سلامتی کامل جسمانی از او یک سیلمی رویایی ساخته است.

دیامنت از سال های پیش به عنوان بهترین سیلمی سلفرانس مطرح بوده و در حال حاضر عنوان بهترین سیلمی جهان را در رتبه بندی اسب های پرشی 2015 از آن خود نموده است.

دیامنت تا سال 2013 در شو سیلمی ها حضور داشته و هنوز در سن 25 سالگی در بهترین حالت فیزیکی قرار دارد.

دیامنت بیش از 1700 کره قهرمان در مسابقات پرش در فرانسه تولید کرده و نیز کره های بیشماری در سایر کشورها به وجود آورده است.

کره های دیامنت علاوه بر جایگاه ویژه ای که در مسابقات پرش با اسب دارند، از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند و کره های یک تا سه سال او تا سقف 400 میلیون تومان در حراج ها به فروش رفته اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت         www.semilly.com  مراجعه فرمایید.