اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


به گزارش پایگاه خبری پدوک، این رقابت ها که از ششم تا هشتم اسفند ماه ۱۳۹۴ با حضور سوارکاران نونهال و نوجوان کشورمان برگزار گردید، با قهرمانی تیم های نونهالان و نوجوانان در بخش تیمی و کسب دو مقام اول، یک مقام دوم و دو مقام سوم در مجموع دو روز رقابت به پایان رسید.

در روز اول این رقابت ها در رده نونهالان که بصورت اسب قرعه کشی برگزار گردید، علی پورموسی سوارکار کرمانی کشورمان توانست جایگاه اول این مسابقات را از آن خود کند. یزدان ملاافضل هم با قرار گرفتن در جایگاه سوم موفقیت تیم ایران را تکمیل کرد. در این دور سوارکار تایلند در جایگاه دوم قرار گرفت.

در رده نوجوانان ارسلان خوشدل مقام اول روز اول را از آن خود کرد. سوارکاران تایلند در جایگاه دوم و سوم این رده قرار گرفتند.

در روز دوم مسابقات در رده نونهالان تیم کشورمان متشکل از علی پورموسی، یزدان ملاافضل و ایلیا معنوی توانست مقام برتر تیمی و علی پورموسی مقام دوم انفرادی را از آن خود کند. در این رده یزدان ملاافضل در جایگاه سوم قرار گرفت و ایلیا معنوی جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان مقام اول تیمی به تیم ایران نیز متشکل از سبحان یوسفی، ارسلان خوشدل، امیرعلی عمرانی و ارشیا نجفی نیا رسید. در همین رده سبحان یوسفی و امیرعلی عمرانی توانستند مشترکا مقام سوم انفرادی را بدست آورند.

سرمربیگری تیم ایران در این مسابقات برعهده شاهرخ مقدم بود و محمد کاظمیان دبیرکل فدراسیون به عنوان سرپرست تیم و امیرسینا اژدری به عنوان یکی از کلانتران مسابقه تیم ایران را همراهی می کردند.

لازم به توضیح است نحوه انتخاب اعضاء تیم براساس آخرین رنکینگ آنها در مسابقات سال ۱۳۹۴ صورت گرفته است.