اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

کنسانتره اسب مادیان

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ


اجزای خوراک :

ذرت فلیک شده، جو فلیک شده، کنجاله سویا، دانه سویا اکسترود شده، سبوس برنج، سبوس گندم، گلوتن ذرت، متیونین، لیزین، ترئونین، پروبیوتیک (ساکارومایسیس سرویسه)، روغن سویا، دی کلسیم فسفات، کربنات کلسیم، زئولیت، بنتونیت سدیم، نمک، بی کربنات سدیم، اکسید منیزیوم، سولفات آهن، سولفات مس، اکسید منگنز، سولفات روی، سلنیوم آلی کیلاته، کروم آلی، سولفات کبالت، یدات کلسیم، اشتها آورهای طبیعی و گیاهی، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین B9، ویتامین B12، ویتامین C، ویتامین ِD3، بیوتین، کولین کلراید، ال- کارنیتین، مولتی آنزیم، توکسین بایندر آلی، آنتی اکسیدان، اسانس های تغلیظ شده گیاهی، عصاره وانیلا.

توصیه مصرف :

دستورالعمل مصرف ارائه شده، به منظور نگهداری وزن و شرایط مناسب بدنی و عملکردی می باشد. میزان مصرف خوراک باید بر اساس شرایط امتیاز بدنی اسب، شیردهی و برنامه تولید مثلی تنظیم شود.پیشنهاد می شود محصول فوق در ۲ وعده یا بیشتر در هر روز مورد تغذیه قرار گیرد. حداکثر میزان مصرف این محصول ۵۰ درصد از کل خوراک دریافتی روزانه به ازای هر راس مادیان می باشد. علوفه خشک یا مرتعی با کیفیت، تمیز و عاری از گرد و خاک در اختیار مادیان قرار دهید. زمانیکه مادیان کمتر مورد تمرین روزانه قرار می گیرد مصرف این محصول باید کاهش یابد.
هشدار: تغذیه سلنیوم اضافی در جیره در مقادیر بالاتر از ۳/۰ پی پی ام سلنیوم کل دریافتی در روز ممنوع می باشد. به منظور تنظیم جیره غذایی به جدول زیر مراجعه و یا با متخصصان شرکت فراز دانه آوند تماس حاصل فرمائید.

شرایط نگهداری :

در دمای ۲۵-۱۵ درجه سانتی گراد، بر روی پالت، دور از نور مستقیم آفتاب و رطوبت نگهداری شده و از ورود حشرات، پرندگان و جوندگان به محل نگهداری اکیداً جلوگیری شود.

mare-horse
dr.horse1,faraz daneh avand,فراز دانه آوند