اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


نوامبر گذشته مرکز سوارکاری د پیل برگن افتتاح شد. این مرکز سوارکاری بزرگ، برای به تحقق پیوستن بهترین شرایط برای سوارکاران و اسب ها بنا شده است. این بنا انقلابی در ذهن سوارکاران و اسب ها ایجاد خواهد کرد تا بهترین نمایش خود را انجام دهند.

در کنار مسابقات ملی در سال 2016، دو مسابقه *CSI2 در محل لوکس لمبورگ هلند برگزار خواهد شد. کمی بیشتر از یک ماه اولین رقابت بین المللی مسابقات پرش سطح *CSI2*، CSI1 و *CSIYH1 آغاز خواهد شد. با توجه به ساخت و ساز مبتکرانه، دو مانژ کاملا مجزا و شبیه به هم برای برگزاری دو مسابقه به طور همزمان امکان پذیر است. مانژ بزرگ داخلی سوم برای گرم کردن استفاده می شود. در عین حال تماشاگران قادر به دیدن یک نمای زیبای پانوراما از هر سه فضای سالن انتظار، استقبال و رستوران هستند. ون آستن قهرمان سابق ملی  و یکی ازموسسان این مرکز می گوید: در ماه های اخیر ما تعداد بی سابقه ای از شرکت کنندگان را در مسابقات ملی مشاهده کردیم. ما سعی در جذب و استقبال هرچه بیشتر سوارکاران بین المللی داریم که به آنها فرصت سواری و تجربه  یک سواری با شکوه  را که این مرکز برای آن تاسیس شده، بدهیم. این یک مرکز فوق العاده برای سوارکاران و اسب هاست.

تمرکز ما بر این است که یک محیط ایده آل را برای به دست آوردن بهترین نتیجه ایجاد کنیم. سعی ما بر این بوده تا برای سوارکاران، مهتران، صاحبان  و همه علاقمندان به اسب فضای خوبی را ایجاد کنیم تا بتوانند در حین غذا خوردن، کسب و کار، صحبت و شرکت در این ورزش محبوب لذت کافی ببرند. ما امیدواریم که تعداد شرکت کنندگانی که به اینجا می آیند روز به روز افزایش یابد و من مطمئنم تعداد زیادی از آنها برای مشاهده ی آنچه در مورد این مرکز بر سر زبان ها پیچیده به اینجا خواهند آمد.

ما یک موسسه فوق العاده با امکانات کامل را تاسیس کرده ایم و قصد اضافه کردن یک بعد اضافی به این مکان را داریم. موقعیت مرکزی محل سوارکاری د پیل برگن، در نزدیکی مرز آلمان و بلژیک، برای تمام سوارکاران یک محل مناسب را برای تمرین در طول هفته ارائه می دهد. نه تنها کسانیکه در مجاورت این مکان هستند بلکه سوارکاران سایر کشورها و یا حتی سوارکاران در حین مسابقات می توانند از امکانات مراکز استفاده کنند یا موقعیت اسب های خود را در نزدیکی خود پایدار نگه دارند.

اضافه شدن 5 مسابقه بین المللی به تقویم ECdP موقعیت این مرکز را به عنوان یکی از مشهورترین مراکز سوارکاری تثبیت می کند. زمان این مسابقات به شرح زیر است:

18 تا 20 مارچ: *CSIYH1* + CSI1* + CSI2

24 تا 26 ژوئن: *CSIYH1* + CSI1* + CSI2

9 تا 11 سپتامبر:  *CSIYH1* + CSI1* + CSI2

21 تا 23 اکتبر: *CSIYH1* + CSI1* + CSI2

18 تا 20 نوامبر: *CSIYH1* + CSI1* + CSI2