اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

نوروز آباد گلاف سر در گم

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

 آیا نوروزآباد به فدراسیون سوارکاری سپرده می شود؟

به گزارش پایگاه خبری پدوک و به نقل از مجله دنیای ورزش، گفته ها حاکی از آنست که بنا بر تصمیمات وزیر ورزش و جوانان، مجموعه سوارکاری نوروزآباد به فدراسیون سوارکاری سپرده می شود.

به براساس مصوبه های که چند دهه پیش، از طرف شورای عالی اداری صورت گرفت، برخی از اماکن ورزشی از جمله مجموعه های سوارکاری و اسبدوانی در اختیار این شرکت قرار گرفت و از آن روز تا به حال کلاف سردرگمی به وجود آمده که دودش به چشم سوارکاری و اسبدوانی میرود! یعنی اگر فدراسیون سوارکاری که متولی این امور است، میخواهد مسابقه ای برگزار کند باید از شرکت مذکور اجازه استفاده از مجموعه های سوارکاری را داشته باشد و اگر چنین مجوزی در اختیار باشد، میتواند مسابقات خود را در این مجموعه ها برگزار کند و در غیر این صورت خیر! 

شنیدیم که جناب وزیر یعنی دکتر گودرزی تصمیمات درستی را در این حوزه اتخاذ کرده و به زودی عملیاتی خواهد کرد. با تصمیمات جدید و در کوتاه مدت برخی از مشکلات سوارکاری و اسبدوانی حل خواهد شد، ولی متمم دستور هم باید وجود داشته باشد تا هرکس در چهارچوب قانونی خود حرکت نماید.

قرار است، مجموعه نوروزآباد دوباره رونق بگیرد و آباد شود! گویا به زودی مجموعه سوارکاری نوروزآباد با عقد قراردادی به صورت BOT در اختیار فدراسیون سوارکاری قرار میگیرد که این نوید بسیار خوبی است، زیرا فدراسیون میتواند برنامه های خود را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا درآورد.

از طرف دیگر باز هم شنیدیم که جناب وزیر دستور داده ادارات کل ورزش و جوانان استانها به خصوص استان گلستان در حیطه کاری خود عمل کند و فدراسیون سوارکاری و معاونت اسبدوانی نیز وظایف خود را که همانا برگزاری مسابقات است، به مرحله اجرا گذارند. در واقع دکتر گودرزی کار را قانونمند کرده و به همه متذکر شده که هر کدام از  ارگانها در حیطه کاری خود حرکت نمایند و تعامل خوبی را با یکدیگر داشته باشند.