اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی



سوارکاران معلول در مراسم پاراللمپیک وزارت ورزش حضور یافتند

مراسم بزرگداشت روز ملی پارا‌لمپیک با شعار «توکل» توانمندی، امید و شادابی در مسیر پارا المپیک، با حضور مهمانان داخلی و خارجی وتعداد زیادی از ورزشکاران در سالن ۱۲هزار نفری آزادی برگزار گردید.
 تیم سوارکاری افراد دچار معلولیت با هدف نشان دادن توانایی این افراد و آشنا کردن جامعه با مقوله اسب درمانی و تاثیر آن بر بهبود وضعیت معلولین، همچون سال گذشته در این مراسم شرکت داشتند.
اعضای تیم، متشکل از افراد زیر بودند:
  غزاله منتظم، ناصر نجاریون،سام سالک اردستانی، مجید پارسا، مهرداد صادقی، الهام جعفری ندا، آیسان قربانی، مرضیه مرادی، دل آرام عطایی، مریم اسدیان، سوارکاران: آنیتا ربیعیان ، منیژه تفقد رضایی، سارا گرشاسبی، محمدامین قاضی، مینا جمشیدی، رضا توکلی، مهدی افشار، تعداد ۴ اسب و ۳  اسبچه  از باشگاههای سوارکاری اسواران و آزمون در این مراسم استفاده شدند.
 ۷سوارکار دچار معلولیت سوار بر اسب به کمک ۷ مربی پشت سرهم و با فاصله ایمن وارد زمین ورزشکار شدند، درحالی که اولین سوار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ۶ سوار بعدی پرچم های کمیته پاراالمپیک وسازمانهای مرتبط را در دست داشتند.  سرمربی و کارشناس کار درمانی نیز در وسط زمین بر کار تیم نظارت داشتند.                    
۱۳۹۴/۰۸/۱۲
feiri.ir
فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران