اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
۵ آبان ۱۳۹۵/
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش در بازدید از فدارسیون سوارکاری گفت: ما در وزارت ورزش و جوانان به دنبال استاندارد سازی آموزش های فدراسیون ها هستیم تا از این طریق آموزش های موثر و کاربردی به علاقمندان در تمامی رشته های ورزشی ارائه شود.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر عبدالحمید احمدی صبح امروز از فدراسیون سوارکاری دیدن کرد و ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی آموزشگاه علمی کاربردی مربوط به این فدراسیون گفت: خوشبختانه فدراسیون سوار کاری در امر آموزش پیشرو است و از طریق تعامل با فدراسیون های جهانی توانسته است دوره های تخصصی پیشرفته ای برگزار کند.
وی افزود: ما در وزارت ورزش و جوانان به دنبال استاندارد سازی آموزش های فدراسیون ها هستیم تا از این طریق آموزش های موثر و کاربردی به علاقمندان در تمامی رشته های ورزشی ارائه شود.
دکتر احمدی در خصوص جایگاه رشته سوارکاری در سطح بین الملل اظهار داشت: خوشبختانه موضوع سوارکاری و به طور کلی این صنعت مورد توجه جامعه و بویژه بخش خصوصی است و سرمایه گذاری های خوبی در سالهای گذشته در این حوزه داشته ایم. از طرفی فدراسیون سوارکاری تعامل موثری با نهادهای زیربط داشته و مدیریت خوبی را در حوزه سوارکاری ایجاد کرده است. بنابراین می توان گفت فدارسیون سوارکاری از جایگاه خوبی در این حوزه برخوردار است اما قطعا جا برای کار بسیار است و باید شرایطی فراهم کرد که این فدراسیون از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرده تا این ورزش توسعه یابد.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش با اشاره به وضعیت خوب باشگاه های این رشته ورزشی عنوان کرد: وجود باشگاه های قوی و همچنین ورود پررنگ بخش خصوصی به این رشته ورزشی می تواند آینده روشنی را در پی داشته باشد و البته هنوز هم جا برای افزایش ورود بخش خصوصی وجود دارد و باید شرایط بهتری برای ورود این بخش فراهم کرد.
وی افزود: در بخش قهرمانی نیز این رشته دارای ظرفیت های خوبی است. برگزاری مسابقات بین المللی یکی از این ظرفیت هاست و خوشبختانه زیر ساختهای لازم در این خصوص ایجاد شده است. همچنین برقراری ارتباط با کشورهای دارای تجربه در این رشته ورزشی می تواند به رشد ما کمک کند.
دکتر احمدی در پاسخ به چگونگی حمایت های دولت از این رشته ورزشی گفت: باید تسهیلات قانونی برای ورود بخش خصوصی ایجاد شود که ما پیشنهادات فدراسیون سوارکاری را دریافت خواهیم کرد و پیگیری های لازم نیز صورت می پذیرد.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش همچنین بر آموزش سوارکاری در سنین پایین تاکید کرد و اظهار داشت: رشته سوارکاری علاقمندان خاص خود را دارد اما باید از طریق برگزاری مسابقات و همچنین برگزاری مسابقات ویژه خردسالان و نوجوانان بر علاقمندان این رشته افزود و افراد بیشتری را جذب این رشته ورزشی کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۵
حسین صادقی