اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

 

 


 

قهرمانی مجید شریفی دررده B بزرگسالان / تقدیر از استاد علی رضایی پیشکسوت سوارکاری در روز پایانی

بیستمین رویداد پرش با اسب جام " استاد نشاطی" با قهرمانی مجید شریفی در رده B بزرگسالان همراه بود .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، بیستمین رویداد پرش با اسب جام " استاد نشاطی" با رقابت مهیج سوارکاران در رده های مختلف از ١٩ تا ٢١تیرماه در باشگاه شهدا برگزار شد که در روز پایانی در رده B بزرگسالان ، مجید شریفی عنوان قهرمانی را به ارمغان آورد .

داوود پوررضایی و شراگیم حبیبی دوم و سوم شدند .

ابوالفضل محمدزاده ، سروش غروی و محمد حسین مکاری نژاد در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند .

در این رویداد علیرضا خوشدل در رده D، دانیال محزون در رده B1،استاتیرا غفاری در رده نونهالان ، پوریا زنجانی در رده جوانان ، محمدحسین عقیقی در رده نوجوانان ، رضا پور مقدم در رده O3 و مازیار جمشید خانی در رده C1به عناوین قهرمانی دست یافتند .

روز پایانی این رویداد با حضور دکتر مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری ، گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تعدادی از قهرمانان و هنرمندان در باشگاه سوارکاری شهدا برگزار شد .

در این رویداد از استاد علی رضایی پیشکسوت سوارکاری کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

شبکه ورزش سیما روز پایانی بیستمین دوره مسابقات پرش با اسب جام استاد نشاطی را بصورت زنده و مستقیم پخش کرد