اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

ورود اولین دپار استاندارد اسبدوانی به کشور

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ق.ظ


به گزارش خبرگزاری فارس، تلاش‌های زیادی برای توسعه و تجهیز میدان اسبدوانی نوروز آباد توسط فدراسیون سوارکاری و اهالی ورزش اسبدوانی در ماه‌های اخیر صورت گرفته است. در یکی از اقدامات انجام شده با انعقاد قراردادی با شرکت معروف استرالیایی (STERILINE Racing) که یکی از بهترین شرکت‌های تولید دپارهای اسبدوانی جهان است، اولین دپار استاندارد با دوازده گیت خروجی و کلیه ضمائم ظرف سه ماه آینده به فدراسیون سوارکاری تحویل می گردد.

این شرکت ۸ هفته جهت ساخت دستگاه خریداری شده و ۷ هفته برای حمل آن درنظر گرفته است و امید آن می رود تا مجموعه اسبدوانی نوروزآباد با استقرار این دستگاه بتواند نقشی مهم تری را در برگزاری مسابقات اسبدوانی کشور ایفا می‌نماید.

جالب اینکه به توجه به پتانسیل ها و مشارکت برخی از اهالی این رشته ورزشی برای توسعه و رشد این ورزش سفارش شده توسط بزرگان دین اسلام، حمید رادان از مالکان بزرگ اسبدوانی ایران که اسب های معروف برند «ریو» را در میادین اسبدوانی شرکت می دهد، بانی خیر این اقدام است.

زاهدی و بیروتی تیم ویژه باشگاه رادان هورس ماموریت یافته که با مذاکراتی که در دوبی با شرکت های خارجی می کند،این دپار استاندارد و جدید را برای اولین بار در ۳۸ سال اخیر وارد کشور کند.

مجموعه نوروزآباد طی چند هفته اخیر با تلاش خلیلی، رییس فدراسیون که تحویل فدراسیون سوارکاری شده است با همکاری همه جانبه علاقمندان سوارکاری در حال بازسازی است، ترمیم مانژ اسبدوانی، ایجاد بستر مناسب و استاندارد برای مانژ پرش و همکاری همه جانبه شهرداری تهران و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری و اکنون خرید دپار برای این مجموعه، باعث خوشحالی علاقمندان به ورزش های سوارکاری در کشور گردیده است.