اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

بازی های المپیک جوانان 2018 – بوینس آیرس

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

 نجفی نیا، یکی از سه سوارکار برتر المپیک شد/ رقابت سوارکار ایرانی برای سکو

1397/07/25 | تهران



در بازی های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس، سوارکار ایرانی یکی از سه سوارکار برتر المپیک شد.

متن خبر :

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون سوارکاری، ارشیا نجفی نیا نوجوان زنجانی که با شرکت در مسابقات‌ مختلف توانسته بود سهمیه المپیک جوانان را درماده پرش با اسب کشف کند، در مسابقات تیمی المپیک در تیم استراسیا شرکت کرد. 

کارشناسان فدراسیون جهانی سوارکاری ارشیا نجفی نیا را بعنوان سه سوارکار برتر و تاثیرگذار رویداد سوارکاری سومین دوره بازی های المپیک جوانان آرژانتین انتخاب کردند.

در ادامه مسابقات سوارکاری رقابت های المپیک جوانان 2018 آرژانتین، تنها ملی پوش سوارکار ایران  امروز و فردا، با تیم هایی متشکل از استرالیا، قطر، امارات، نیوزلند رقابت می کند.

نجفی نیا در این باره گفت: اسب های مسابقات  المپیک جوانان مورد تایید مسئولان فدراسیون جهانی FEI  قرار گرفته و اگر اسب خوبی به من بیفتد، شانس سکو دارم.

وی درباره رقبای خود افزود: سوارکاران کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و آمریکا را مهمترین حریفان من در این بازیها هستند.
اگر نجفی نیا موفق به کسب مقام در المپیک جوانان شود؛ این  اولین بار در تاریخ سوارکاری ایران خواهد بود که نماینده ی سوارکاری ایران موفق به کسب عنوانی در المپیک شده است.