اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

نام رویداد: اسب‌های خالص نژاد ایرانی

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ق.ظ


محل رویداد: تهران ـ  مجموعه سوارکاری  شهدا
تاریخ رویداد:  19 آبانماه   1396
برگزارکننده:  فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران
ثبت نام از طریق سایت فدراسیون سوارکاری
ضوابط برگزاری مسابقات :
رده اول:  مسابقه اسب‌های خالص نژاد ایرانی (اسبهای دو خون و دارای خون خارجی حق شرکت در مسابقات را ندارند) که شناسنامه مورد تأیید فدراسیون سوارکاری دارند و یا می بایست برگه ثبت میکروچیپ به همراه داشته باشند. حق شرکت در این مسابقه را خواهند داشت و سوارکاران رده سنی نونهال و نوجوان می‌توانند در این رده شرکت کنند. تعداد موانع 9 تا 10 عدد و ارتفاع موانع 80 تا 90 سانتیمتر خواهد بود.
رده دوم:  مسابقه اسبهای پونی با داشتن استانداردهای پونی و سوارکاران زیر 14 سال به تعداد حداکثر 8 مانع و به ارتفاع حداکثر 50 سانتی متر برگزار می گردد.
رده سوم:  مسابقه اسب‌های خالص ایرانی (اسبهای دو خون و دارای خون خارجی حق شرکت در مسابقات را ندارند) که شناسنامه مورد تأیید فدراسیون سوارکاری دارند و یا می بایست برگه ثبت میکروچیپ به همراه داشته باشند. حق شرکت در این مسابقه را خواهند داشت و سوارکاران رده سنی جوانان و بزرگسالان می‌توانند در این رده شرکت کنند. تعداد موانع 9 تا 11 عدد و ارتفاع موانع 100 سانتیمتر خواهد بود.
توضیحات:
•  شیوه داوری و طراحی مسیر این رویداد برابر شیوه و مقررات ملی پرش با اسب خواهد بود.
•  کلیه سوارکاران بدون هیچ محدودیتی داخل و خارج از رنکینگ می توانند در این مسابقات شرکت کنند.
•  اسب‌های نژاد خالص ایرانی می‌توانند حداکثر در یک روز در دو رده شرکت کنند.
•  هر سوارکار در هر رده می‌تواند بدون محدودیت در تعداد اسب در این مسابقه شرکت کند و تنها با دو اسب برتر در رده بندی قرار خواهد گرفت.
•  کلیه شرکت کنندگان رده جوان و بزرگسال ملزم به گذراندن رده سوار مبتدی می باشند.
•  میزان اهداء جوائز براساس یک چهارم تعداد ثبت نام کنندگان خواهد بود.
•  در سال 96 به اسبهای خالص ایرانی که در مسابقات مقام کسب نمایند براساس تعداد شرکت کنندگان امتیاز داده می شود و در پایان سال پرامتیازترین شرکت کنندگان به مسابقات قهرمانی اسب خالص ایرانی دعوت می شوند.
•  در سال 96 در مسابقات اسب خالص ایرانی در هر رده به اسبهایی که دارای آراستگی ویژه ای باشند و با سوارکار خود زیباترین سوارکاری را به نمایش بگذارند جایزه ای جداگانه اهدا می گردد.