اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

مسابقات پرش csi

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI دو ستاره که در باشگاه نوروز آباد برگزار می شد، با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری مرحله نهایی مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI در بخش «گرند پری» با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. علی رحمتی موفق شد مقام اول را کسب کند، ایمان کریمی فر عنوان دوم را بدست آورد، دانیال محزون سوم شد، حسین رضایی جایگاه چهارم را بدست آورد و فاطمه غروی عنوان پنجم را کسب کرد.

در طول سه روز مسابقات که در 9 رده برگزار شد، مرحله جایزه بزرگ مهمترین و حساس ترین این رده ها بود که علی رحمتی موفق شد در رقابتی نفسگیر با مطرح ترین سوارکاران کشور جام قهرمانی را از آن خود کند.