اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


73f986bb-e33b-4ae2-b042-f1fd8794ba7d

نظر به درخواستهای متعدد واصله مبنی بر چگونگی ثبت نام اسبهای ترکمن در مسابقات اسبدوانی و بررسی های به عمل آمده ونیز در ادامه تصمیمات گذشته کارگروه اسب ترکمن مقرر گردید:

  • مطابق آئین نامه مصوب برگزاری مسابقات اسبدوانی کشور اسبهای ترکمن که دارای پاسپورت یا شناسنامه صادره توسط فدراسیون سوارکاری باشند و نام پدر و مادر در شناسنامه و یا پاسپورت ثبت شده باشد حق شرکت در مسابقات اسبهای ترکمن را دارند.

فقط کره هایی مجاز به شرکت در مسابقات می باشند که پدر آنها به عنوان سیلمی ثبت شده باشد و دارای مادر تأیید شده باشند.

  • در خصوص اسبهای ترکمن که فاقد یکی از والدین می باشند مهلت مقرر قبلی جهت شرکت این گونه در مسابقات اسبدوانی تا پایان سال 1395 بوده است لیکن با توجه به درخواستهای متعدد مبنی بر تمیدید این مهلت مقرر می گردد این دسته از اسبها در گروه مجزا از اسبهای ردیف یک و فقط تا پایان شهریور ماه امسال امکان ثبت نام در مسابقات را داشته باشند و در این مدت به عنوان آخرین فرصت اعطا شده می تواند با معرفی والدین موثق و انجام تست والدین در زمره ردیف یک اشاره شده در این اطلاعیه قرار گیرند و در غیر اینصورت از آن تاریخ امکان شرکت در مسابقه را نخواهند داشت.

بدیهی است از هیچ اسب ترکمن که فاقد والدین مشخص و موثق باشد تحت هیچ عنوان نمونه گیری جدید کمافی السابق به عمل نخواهد آمد و مالکین محترم موظفند در هنگام تعیین هویت و میکروچیپ گذاری نسبت به معرفی والدین موثق اسب خود اقدام نمایند.

روابط عمومی فدراسیون سوارکاری