اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

نشریه اسب من

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

 شماره اول نشریه

 

به گزارش پایگاه خبری پدوک، نشریه تخصصی اسب و سوارکاری "اسب من" منتشر شد.
این نشریه که کار جدیدی از تیم تبلیغات پدوک می باشد، به صورت عکس محور و کاغذ گلاسه مرغوب، چهار رنگ در ابعاد 26*31 سانتیمتر و با رعایت اصول و تکنیک های طراحی هر 45 روز یکبار چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در این نشریه شما می توانید اخبار، گزارش، معرفی فعالین و مطالب آموزشی مختصر و مفیدی را در رشته های پرش با اسب، زیبایی اسب اصیل، کورس عرب و تروبرد، درساژ، چوگان و استقامت مطالعه نمائید.
در این نشریه به دلیل رعایت حقوق خوانندگان نشریه کلیه صفحات تبلیغاتی که صرفا برندهای سوپر لاکچری اجازه حضور در آن را دارند و نیز تبلیغات مرتبط با اسب با کیفیت بالا را در آن شاهد خواهید بود، در ابتدا و انتهای مجله قرار دارد و در بین مطالب، مخاطبین تبلیغی را نخواهند دید.
علاقه مندان میتوانند برای اشتراک این نشریه با شماره 02144749023 و 3469017-0912  تماس حاصل نمایند و یا این نشریه را از کلیه فروشگاه های لوازم سوارکاری سراسر کشور تهیه نمایند.
منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان هستیم.