اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
همانگونه که قبلا هم به اطلاع عموم مالکین محترم رسانده شده است براساس اختیارات واگذاری از سوی وزارت جهاد کشاورزی فدراسیون سوارکای ج.ا.ا. تنها مرجع میکروچیپ گذاری و صدور اوراق هویتی اسب بوده و حضور این اسبها در مسابقات و یا ورود به کتاب تبارنامه و ثبت نتایج آنها صرفا در صورتی امکان پذیر است که میکروچیپ فدراسیون را داشته باشند.
خاطرنشان می سازد برابر هماهنگ های به عمل آمده هیچیک از سازمان های جهاد کشاورزی در استانهای مختلف کشور و افراد خصوصی با عناوین مختلف دامپزشک و یا بیمه و … مسئولیت هویت و میکروچیپ گذاری اسبهای ورزشی را ندارد. در صورت مشاهده تخلف و واریز وجه به حساب افراد و انعکاس موضوع به فدراسیون امکان رسیدگی قضائی فراهم می باشد.
روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
حسین صادقی