اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی


پایگاه ملی اطلاعات سرمایه انسانی ورزش کشور (سامانه مبین) با هدف ساماندهی آمار و اطلاعات ورزش کشور در راستای دولت الکترونیک راه اندازی شده و تنها مرجع این اطلاعات وزارت ورزش و جوانان  می باشد در همین راستا و با  توجه به بخشنامه ارسالی معاونت محترم ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر الزام ثبت اطلاعات کلیه مربیان و داوران در بانک جامع سرمایه انسانی ورزش کشور(سامانه مبین)  ثبت اطلاعات کلیه مربیان و داوران  از اول آبان ماه از طریق دفاتر پیشخوان دولت اجرایی  می شود.

کلیه مربیان و داوران جامعه سوارکاری  می بایست  از اول ابانماه سالجاری به همراه  مدارک ( اصل شناسنامه و کارت ملی – کارت نظام وظیفه – گواهی آخرین مدرک تحصیلی – مدرک ایثارگری(در صورت مشمول بودن) – کلیه گواهینامه ها و مدارک مرتبط با رشته ورزشی با درجات طی شده تخصصی به دفاتر پیشخوان دولت  مراجعه نمایند .

پس از ثبت اطلاعات تخصصی در دفاتر پیشخوان دولت و طی مراحل تائید در سامانه کد شناسایی و هویت ورزشی صادر می گردد.

بانک جامع سرمایه انسانی ورزش کشور به عنوان اولین زیرساخت واحد ثبت اطلاعات هویت های ورزشی، به منظور تولید آمارهای دقیق از وضعیت فراوانی و تولید گزارش های متنوع تخصصی، طراحی و راه اندازی شده است.

فراخوان عمومی جهت ثبت اطلاعات ورزشکاران متعاقبا اعلام می گردد