اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

اسبچه خزر

اسب کاسپین

شاید به جرات بتوان گفت اسبچه خزر تنها اسب کوچکی است که تمام پتانسل های یک اسب بزرگ را دارد که خداوند در سرزمین بزرگ ایران به ودیعه گذاشته است . روی سخنم با شماست که میتوانید با برنامه ریزی مناسب چه در زمینه پرورش و هم در بخش آموزش سوارکاری به تمام نونهالان کشورمان امکاناتی را فراهم کنید که این امر می تواند در سطح آموزش و پرورش نیز گسترده شود و تمام فرزندان این مرز و بوم حتی برای یک دوره کوتاه از لذت سوارکاری بهره مند گردند .
انشاالله

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

نغمه خانجانی ستاره ای در رقابت های سوارکاری اروپا

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری پدوک،  نغمه خانجانی با حضور در مسابقات بین المللی با کسب مقام اول در رقابت با قهرمانان اروپا موفق شد به افتخارات کشورمان بیفزاید. این سوارکار جوان ارزنده کشورمان در کنار سوارکاران مطرحی همچون “هوگو سیمون” و “بیورن ناگل” توانست در مسابقه بین المللی اتریش با بیش از ۸۰ سوارکار از کشورهای اروپایی و آمریکایی در ارتفاع ۱۴۵ سانتی متر رقابت نماید.

نغمه خانجانی که در سالهای ۲۰۱۲ الی ۲۰۱۴ و در سن ۱۹ سالگی در رقابتهای بین المللی خوش درخشید و در بسیاری از مسابقات بالاتر از نامبردگان المپیکی و قهرمانان نامدار اروپا ایستاد باعث افتخار جامعه سوارکاری کشورمان شده است.